Den enkleste måten å fastslå verdien av PR- og kommunikasjonsarbeidet ditt på Får du konstant høre at du er nødt til å jobbe «datadrevet», men du er litt usikker på hvor du skal begynne? Det er du ikke alene om. Mange som jobber med PR kjenner på presset med å inkludere data som en del av strategien, men sliter med hva, hvordan og hvorfor.
Meningsskapende PR: Veien til relasjonsbygging 🗯️ – Ved å prioritere PR som organisasjon eller varemerke, bygger en meningsfulle og langvarige relasjoner med målgruppene sine, konstaterer Adam Karseland, Head of PR på Mynewsdesk, som tilbyr en plattform hvor det er like enkelt å publisere og distribuere relevant innhold, som å måle og analysere resultatene.
Finn journalistene som vil dekke sakene dine! Uavhengig av om du driver et selskap i vekst eller jobber på markedsavdelingen i en stor bedrift, er antageligvis en av de største hindringene du møter på din vei å få journalistenes oppmerksomhet. Lær mer om hvordan du finner journalistene som faktisk ønsker å dekke sakene dine.
Slik jobber du smart med SEO og øker trafikken – og inntektene SEO, søkemotoroptimalisering, er en effektiv metode for deg som ønsker å øke trafikken og inntektene dine. Hvordan går man egentlig frem for å lykkes?
Slik øker du din merkekjennskap Merkekjennskap handler om i hvor stor grad mennesker generelt og målgruppen din har kjennskap til din merkevare. Å øke merkekjennskap er et viktig skritt for at en virksomhet skal lykkes og oppnå de overordnede markedsføringsmålene sine.
Derfor gir god historiefortelling bedre resultater Skal historien din selge, må du få folk til å selv ønske å lytte til det du har å si.
5 tips – slik skaper du et mer engasjerende innhold Innhold er aldri et mål i seg selv, det er et middel for å oppnå forretningsnytte. Lær mer om hvordan du kan få en lojal følgerskare og skape engasjement rundt varemerket ditt.