ANNONSE:

Den 7.mars inviterer KOM24 og Mynewsdesk til kurs innenfor krisekommunikasjon!
Denne artikkelen er over to år gammel.
Hvordan skal kommunikasjonsfolk håndtere kriser? Og hvordan jobber journalistene når krisen først skjer?
Adam Karseland jobber som Head of PR i Mynewsdesk og kommer til å snakke om krisekommunikasjon fra et kommunikasjonsperspektiv. Erik Waatland har 15 års redaksjonell erfaring og vil gi innsikt i hvordan journalistene tenker på den andre siden av bordet.
Med disse to som kursholdere er det mye å glede seg til. Blant annet kan du forvente å lære mer om dette:
- Hva bør inngå i en krisekommunikasjonsplan?
- Hvorfor er det viktig med effektiv krisekommunikasjon?
- Slik identifiserer du risker i din organisasjon og unngår potensielle kriser.
- Hva tenker journalistene på andre siden av bordet?
- Slik forbereder du deg på å være rask i en krisesituasjon.
- Viktigheten av åpenhet og ærlighet hvis mediekrisen inntreffer
- Vær den første til å fortelle om krisen din!
- Viktigheten av medieopplæring hos talspersoner
- Slik kommuniserer du effektivt (og menneskelig) i en intervjusituasjon
- Eksempel på bra og dålig krisehåndtering
- Do's and dont's i krisekommunikasjon
Tid: 09 - 15
Dato: 7.mars 2023
Adresse: Torggata 2
Pris: 3500,- *dette inkluderer lunsj, kaffe og snacks gjennom dagen.
** Dersom dere er flere fra samme bedrift som ønsker å delta, send en mail til amalie@partner24.no før bestilling, for å få informasjon om kvantumsrabatt.